Sanna svarar.

Btw.
Jag fick en kommentar som lyder såhär ;

sanna, kan inte du skaffa egen blogg? det är ju ändå bara du som bloggar (:

Och jo faktiskt. Jag har faktiskt funderat på att skaffa en egen blogg emn liksom fortfarande ha kvar denna men inte blogga lika mycket på denna utan lägga ner lite mer tid på min egna om jag sakffar någon.
Men jag har inte bestämt något än... vet int eom jag klarar att blogga såhär liksom ofta som jag gör nu och kanske lite mer ? vi får se hur det blir med det. Men om jag skaffar en egen så ska jag se till att våra bloggläsare får reda på det genom att jag skriver det här eller något :)
Men det vill säga... att det skulle ju vara roligt att blogga med några läsare med så isåfall får ju nån kanske hjälpa till att reklamera lite (A) skulle vara väldigt gulligt tycker jag !
men vi får se !





/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0