BADA !

Godmorgon !

Inatt har jagv sovit superskönt !
Förutom att jag vaknade vid haöv 6 för mamma typ kom in och sa till mig att stänga av tvn hehe kollade på shrek innan jag skulle sova men somnade eftger typ 5 minuter ! :D

Jag vet mobba mig inte för jag kollar på de !

Men
1. Den är faktiskt rolig !!!!!!!!!!! höhöhöhöhö mobba mig inte jag är fortfarande lite liten och mig själv !
2. Hade ingen annan direkt bättre som jag inte hade sätt på länge!

:D



Men nu ska jag typ gå och göra ett varmt skönt bad och raka benen och ha ansikts mask och inpakning i håret as usual .

sen blir de nog lite frukost om jag orkar fixa de (a) :D



Ha det bra ;)


/Sanna

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Vakul att du är med ! ;)

Jag säger till, då jag har valt en vinnare. Kram !

2011-01-03 @ 14:21:01
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Hej !

Nu har jag valt en vinnare ! ;)

Kika in och se om det är du ;d

2011-01-03 @ 14:41:12
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0