Tre dagar kvar!

Hej! Sanna här,
Kände bara ett "ryck" i fingrarna på att blogga! har ju inte gjort de på väldigt länge eftersom jag inte orkat.. men de ska de bli ändring på från och med nu ! hoppas jag kommer blogga suuper mycket nu ! men om de inte blir så mycket så kommer ju bästaste Irreh att göra de, de är ju det som är bra med att vara 2 på en blogg att om den ena inte hinner blogga hinner den andra så blir den inte så seg :)

Jag har ju förövrigt börjat mitt höstlov nu och jadu, det ändå som är planerat är ju Stockholm ! de gillas sjukt!

Så på onsdag bär det av mot Stockholm med tåg och man får ju inte glömma familjen hemma så dom följer med ! hoppas på många bra inköp (massa kläder).

Så då blir de att ha de mysigt i Stockholm ända tills på fredag då det bär av men igen. :)



Till alla söta bloggläsare GodNatt! ;)







Kommentarer
Postat av: linus kung malmborg

jätte fin blogg irreh <3

Postat av: irvina

tack linus<3

2010-10-31 @ 22:11:21
URL: http://randombrudarna.blogg.se/
Postat av: irvina

tack linus<3

2010-10-31 @ 22:11:22
URL: http://randombrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0