Blogga

hejsan , nu har jag & sanna börjat blogga. eftersom vi båda har haft bloggar men vi inte uppdaterade så ofta så tänkte vi att det var bättre att vi gjorde en tsm så om en inte uppdaterar så gör den andra det.. vi är smarta.

iaf kortfattat om helgen
på fredagen åkte jag,helen,nejla,felicia och cornelia till sanna & vi hade tjejkväll hos henne vi lagade mat tillsammans käkade massa godis & kollade film otroligt mysigt !

på lördagen kom jag hem nån gång vid elva tiden & så kollade jag på film åt osv.. sen åkte jag till caroline och sovde hos henne . vi fetade oss & hade kul

på söndagen
så kom jag hem från caroline vid fem tiden typ & då så fick vi gäster .. kul att bli sminkad av en fem åring hehe..

men iaf nu ska jag kolla på film eller nått
men ha det så bra
/ irvina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0