Vilse i Oskarshamn...

Hej !

Nu har jag kommit ur duschen och sitter med fysik boken framför mig och ska ta och läsa lite ! För imon ha rvi ju prov.. *suck*
Men jag får väll hoppas det kommer gå bra !

Nu innan jag börjar läsa tänkte jag berätta lite om vad som hände i Oskarshamn...

Allt började med att vi skulle möta upp irreh vid oskarsgymnasiet och vi fick fråga tre personer för att komma dit ! haha !
(Från centrum till oskarsgymnasiet) duktigt;)
När vi väl kom dit så skulle vi till BigBang och när vi kom dit så kom vi till fel sida och de va typ läskiga skåpbilar och sänt där typ industri... :S
men vi hittade tillslut till Entreen :D
Vi var där ett tag och kollade på lite band bland annat Bury your weakness Runt halv 11 hade dom spelat klart och vi (jag, conneh och felicia) tänkte gå och äta på donken (säger en sak, släpp oss aldrig ensama i oskarshamn) Vi började gå och till slut kom vi till en rodell och då forsatte vi gå rakt fram men vi skulle typ gå till vänster ?
Och vi gick förbi typ Mekonomen, bilbytarsak och skokällan vi tänkte ju inte direkt på det.. förräns trottoaren försvann ?
Vi gick in mot scania men när vi väl kom fram och det va ungefär 500-1000 m vi hade gått så var det en återvändsgränd !
Felicia tyckte vi skulle gå en skogsväg som hon trodde skulle leda till donken men när de gjorde den inte.. så när vi kom in dit typ 250 meter såg vi att det bara var ett eljuspår !
så det var bara att vända..
När vi kom ut till scanas baksida igen, då kom det typ 5-10 volvosar !
och vi typ fick panik (jag fick hhee) för dom typ gasade som fan och tutade..
Vi gick ut mot vägen vi kom ifrån från början påvägen dit så kom vi till en super stor parkering och 3 volvokillar kommer mot oss (alla bilar var parkerade där) och några vissslar och några skriker Brudar! vi gick fortfare och fortare väl framme vid vägen vi kom ifrån fortsatte vi vägen utan trottoar !
Vi kom fram till en skyllt där det stog Välkommer åter vi tänkte egentligen ine så mycket på det.. (fattar inte varför) vi kom fram till ytterligare en skyllt som det stog e22 (en stor väg mot kalmar) det var ungefär då vi började tänka att vi verkligen hade gått fel (vilse) så felicia började ringa till sin mamma (tack och lov) hon förklarade hur vi skulle gå och vi gick enligt hennes beskrivning..
Efter ett tag ringer felicias syster och berättar att hon och hennes kille var påväg att hämta oss (dom bor i Oskarshamn) Mycket uppskattat ska jag säga..
Dom skjutsade oss till Donken och där mötte vi Irreh och Ellen som höll på av skratt och frågade om vi hade gått tills nu.. och ja de hade vi ju..
Vi berättade vad som hade hänt och sen åt vi, när vi kom ut på parkeringen och skulle bli upphämtade av felicias mamma för att åka hem så ser vi 3 volvosar (av dom som var med och tutade) haha! vilket sammanträffande asså ! ;)

Men det var nog allt från våran lilla resa i Oskarshamn !

Våra mammosr reaktoner (HAHAHAH) :

Min mamma : töntar.
Connehs mamma : var ni onyktra (nää?)
Felicias mamma : har faktiskt glömt det men de va sjukt kul iaf.. ;S

Hoppas ni fick ett gott skratt som alla andra som har hört detta av våra kompisar... själva tycker vi inte de va så kul men var bara tvungen att berätta hehehe ;)


Nu får ni ha det bra för nu blir det plugg för mig ! och sen Ung & Bortskämd :D
gillas..




/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0