Bilder.

Hej !

Nu har jag typ precis kommit innanför dörren för bara några minuter sedan, efter att ha suttit p¨ett tåg i 4-5 timmar är jag faktiskt ganska piggochhungrig ! Det blir nog att gå ner och göra en kopp te snart. mumsigt.
Nu när jag har varit i Stockholm har jag inte haft så bra tid på mig att göra långa och bra inlägg så jag tänkte att jag kanske kunde göra ett nu, eller jo jag har ju haft tid men jag måste typ ha lugnt omkring mig när jag gör de ;s lite cepe jag vet hehe !
Annars har dagen i sig varit väldigt skön och det känns som jag har hunnit göra det jag va tvungen att göra !
som tex, köpt en grå kofta och pluggat till kemin hehe. inte så stressigt liv men aja, jag är ju fortfarande ung !

Det känns skönt att inte vara i stockholm så länge för det är ju inte lika kul och vara där om man inte har så mycket pengar för som sagt så började ju mina pengar att ta slut ;( buuuhuu..
Det är inte bra men aja, jag får väll jobba städa och lite hos min syster och här hemma. :)

Men nu kommer det lite bilder från idag! :)

   F R U K O S T !


Vet att det inte blev något videoinlägg :( förlåt ! Men nu kom det två bilder från svite iallafall :)



Vilhelm !

  Min söta syster Clara och hennes söta son Vilhelm !

   Ö G A !



 hihi, kul att man inte ser ngt på den sista bilden men well well :D


 Hejdå Stockholm.

Välkommen landsbygden !

....



Men ska äta nu ! ha de najs så länge.
 
Sen kommer det bilder på dagens inköp :)


/Sanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0