*ler*

Hej !

Kom hem för typ 30 minuter sen..  och internet funkar ! Det var nog bara något tillfälligt *ler*.
Sitter och mumsar på julskum/skumtomtar eller vad de heter ;)
och dricker cola !
Njuter verjligen asv den, har varit sugen på de sen idag på morgonen.
Jag sov ju hos irreh och försov mig (eller typ somnade om i 10 minuter haha) men va ju supertrött, fast det va ju inte så konstigt eftersom vi kom hem ganska sent.
För övrigt.. så gick musikprovet vi hade idag väldigt bra ! *ler*

Men nu ska jag plugga engelska tills imon har ju typ prov, eller vi har typ oförberett (man kan inte plugga till de) men man ska kunna några glosor (typ som läxa till provet) så ska jobba lite med dom :)

Så ni får ha det bra så bloggar jag lite senare !



Kolla hans underbart fina ögon !

 Julskum saker ;) VARNING ! om man äter för många mår man illa, har märkt de !

Funderar också på att sova lite, om jag orkar haha !
Vi får se lite, Ha det bra !


/Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0