"TvMåndag".

Hej !

Nu har jag precis kollat på Ung och bortskämd guuud det programet är så sjukt bra !

Ni fattar inte hur kul det är, egentligen är man ju så själv ? eftersom vi städar inte ? vi diskar inte ? okej, jag betalar eller oftast. hhehe så ofta jag har pengar försöker jag göra de:)

Men jag är ju trots allt 13 år fortfarande och tycker inte vi ska göra såpnt i våran ålder, okej om man är över 15 år då tycker jag man ska börja ta tag i sådant.
Men det är min åsikt alla har ju sina.


Men nu ska jag kolla på Svenska hollywood fruarna som också är suuuuper bra :)
Alltså är måndagen den bästa tv dagen i veckan tycker jag  och söndagen såklart med Ensam mamma söker .

Men här kommer en bild jag tog nyss.

 Haha ! ;)

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0