Tidsinställt.

Hej !

Just nu sitter jag förhoppnings vis på tåget med en filt om mig och lyssnar på musik, om vi inte missade tåget men de tror jag väll inte, de vet ju inte jag eftersom jag skrev detta inlägget igårkväll/inatt...

Jag ska sitta på tåget i fyra timmar och det är ett byte i Linköping från kustpilen till X2000, så det blir att sova massa och bara ta det lugnt, för när vi är framme har vi planerat att checka in på hotellet och lämna våra saker på hotellrummet och gå direkt till ett badhus som mamma viste låg i närheten av där vi skulle bo ! snacka om mysigt och kul för isåfall blir det första gången jag ser min 6 månaders systerson bada ! han brukar ju gå på baby simm, som är en gång i veckan men jag har inte kunnat följa med och kolla eftersom jag har skola vid den tiden..

Vi får hoppas på att hotellet har internet ! annars vet jag faktiskt inte vad jag gör, kanske går till ett internet cafè eller så kopplar jag upp mig vid en surfson (stavning) man hittar ju alltid någon lösning.

Ikväll blir det säkert att gå till någon mysig resturang eller något liknande mysigt ! ;)

   Tycker bilden är supernajs så lägger upp den en gång till även om ni har sätt den :)


/Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild :D

2010-11-03 @ 11:46:37
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0