Statistiken.

Hej !

Just nu är jag väldigt glad !
För statistiken på våran blogg bara stiger och stiger !
igår (1 november) slutade statistiken slutligen på 158 unika läsare !
De tycker iallafall jag är bra eftersom vi skaffade bloggen igårkväll.
Sånt gillar vi jag har faktiskt tänkt lite på saker man kan göra eller ja typ frågestunder och så vidare.. men de är inget bestämt om de vi får se till att statistiken håller sig på topp en de ska kunna fungera ! :)


Btw: Nu är allt om morgondagen bestämt de blir najs, skriver mer om de imon lovar.
Jag funderar på att gå och tvätta bort mitt smink tänkte jag skriva men jag har inget så det blir bara att tvätta sig i ansiktet ! och borsta tänderna :)

Och en sista sak.. jag tänkte va lite snäll så nu skriver jag de !
Deenis är kuuung ! (stämmer de? maybe maybe not)

hehe..

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0