Sry.

Hej !

Förlåt igen för sveriges sämsta uppdatering !
Men jag pluggade engenlska, SO och matte och mitt upp i  alltihoppa somnade jag och sov ett tag och efter det blev det mer plugg och så kollade jag lite på Solsidan Med min bror, haha så kul tycker jag de är. Vi köpte ju den dvdn i sthlm typ bästa köpet.. fast nää..

Men nu har jag tänkt att sova snart.. och kanske plugga mer ! Pluggis jo jag vet, Men man måste juplugga om man vill få lite bättre betyg.

Och imon blir det nog ingen bra uppdatering alls eftersom vi slutar ju 13:00 tidigt och super skönt, men då följer jag ju med irreh hem och fixar mig lite där och så kommer felicia, conneh och ellen med och sen tar vi och sticker till bussen och åker till oskarshamn och kollar på typ Bury your weakness det gillas enormt !

Så ni får ha en underbar /kväll/natt/dag :D

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0