Sova ?

Hej !

Funderar faktiskt på att gå och sova redan, men jag är äldigt trött och så har det hänt en sak inom familjen som inte gör mig piggare, men det kommer jag inte ta upp här i bloggen för det är väldigt privat och jag vill inte börja gråta igen för jag har precis slutat med de..
Men hoppas ni inte blir för nyfikna men vill bara inte berätta det, och näej ingen har dött elelr ngåot det är bara en annan jbbig sak..

Hoppas ni har haft en bra fredags kväll iallafall !

Min har ju avrit sådär. men aja jag lever vidare .


Vet faktiskt inte vad jag ska blogga mer om nu, och imon kanske det inte kommer något inlägg förrens på kvällen om jag inte åker till irreh eftersom jag ska till kyrkan det är ju någon mässa jag går nju konfermation så då är jag tvungen annanrs hade jag nog inte valt att göra det eftersom jag precis kom hem och så.. Men efter det blir det nog att dra till Irreh och det blir ju najs !

Det blir ingen bild nu men ni har ju fått sjukt många nu på dagarna som har gått..



/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0