Sova.

Godnatt!

Nu måste jag sova eller jag ska gå och borsta tänderna och tvätta huden nu eftersom det är ju skola imon, hoppas det går bättre på morgonen nu eftersom idag kan jag ju förstå om jag är trött eftersom det va första dagen, men imon måste jag gå upp senast 06:00 så jag slipper stressa så mycket för det är ju inte bra eftersom man får finnar, om det nu är sant ? jag tror på det iallafall.
och jag har ju börjat platta håret igen, har ju haft ett uppehåll men jga har kommit på att jag använder ju värmeskydd och allt så det ska ju inte hända så mycket med "slitigheten" på mitt hår.. men vi får se, och jag har ju börjat med inpackning mer regelbundet vilket jag tycker är ett stort pluss :D


Men nu ska jag sova lägger upp en bild innan som ni har sätt förr men aja..

  ;)

/Sanna


Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv; Tack sötaste ni! :D

2010-11-08 @ 23:06:50
URL: http://carrooouw.se
Postat av: nesrin

fin blogg:)!

2010-11-08 @ 23:51:57
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0