Sjuk.

Hej bloggen !

idag är jag hemma och sjuk buhu.. :(
Missa ju säkert massa viktigt nu ? skulle faktiskt inte förvåna mig. tror faktiskt vi har gått egenom vad vi ska ha på musikprovet och repiterat de ?
För jag tror vi har det nästa vecka :(
Men jag får fråga irreh vilket det va och de.
Men lite senare ska jag ju till skolan, för att hämta massa böcker det känns bättre med min förkylning men jag har tänk att ta med allt som jag skulle ha tagit med imon med man vet ju aldrig det kan ju ändra sig snabbt.
Skulle nog inte ha simmat så mycket igår med tanke på att jag redan va lite förkyld, men aja det skulle jag ju ha tänkt på innan.

Nu ska jag ner och äta något (tror mamma tyo har gjort pannkakor tills idag?).

Och jag har precis fixat mig.. haha eller man kan ju inte göra mycket med sitt utseende när man är förkyld och har rinnig näsa ?
Men jag har försökt, så jag ska hitta min rosa mössa nu med. Önska mig lycka till..


Ha det bra, bättre än mig iallafall vilekt inte är så svårt (har super tråkigt och ont i huvet)



/Sanna

Kommentarer
Postat av: MADDES

Krya på dig!!

2010-11-18 @ 19:58:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0