Simmar.

Heej !

Nu tänker ni säkert hur kan hon blogga när hon är och simmar ?
men detta inlägg är tidsinställt så ja ! just nu är jag nog i bassängen och simmar påväg mot målet som är 60 längder ! och efter blir det nog att sticka till maxi och köpa en diet drink och efter de till donken och fixa en mellan latte låter de mumsigt? men jag har bestämt att jag inte ska få någon latte om jag inte har simmat 60 längder för då är jag inte värd det ! fuu... men de klarar jag nog :)

Kommer nog lite bilder från dagen ikväll om jag hinner att lägga upp dom eftersom måste ju se så att allt är ilagt i min packning till stockholm !!



Bloggar mer när jag kommer hem kan jag lova :)

/Sanna


Kommentarer
Postat av: felicia

dietdrink? ;o<3

2010-11-02 @ 19:46:20
URL: http://nejlafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0