Shopping.

Hej!


Här kommer lite bilder på spontan shopping som min snälla bror betalade åt mig ! tack ;*

  Jeans skjortan på ! (ser sjukt sur ut på bilden)
 Detaljer !
  Ny spets tröja på mig, spets rakt egenom bara att jag har ett svart linne under ;)

 Spets tröja detaljer, svårt att visa men det är en ganska stor ficka på bröstet ! :)



Imon blir det betydligt mycket mer shopping för då blir det en heldag på stan ! najs !

Kvällsmaten åt vi på Drottninghof en resturang som jag tycker är den bästa jag har ätit på, bra priser och bra mat.
Har alltid ätit där när vi åker till stockholm....
en bild på maten, sugna ?

   Suuuper gott !


Ha det bra, nu ska jag ta en varm dusch !


/Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0