Outfit.

Hej !

Förlåt för jag inte har uppdaterat alls bra idag faktiskt inget inlägg alls vilket suger rent ut sagt !

Men jag har hållt på med engelskan ska ju lära mig typ 25 glosor tills imon men läraren sa att de inte skulle bli så alvarligt eftersom vi fick dom igår och jag pluggade ju inte igår för jag hade fullt upp med kemin. Och den känns som det gick ganska bra iallafall, så det kanske blir något bra betyg där iallafall??
Det är bara vänta och se..

Men så kom ju min syster och vi fikade lite hela familjen :) super mysigt, så nu är ville (hennes son) här så jag är lite barnvakt åt honom de är alltid lika kul eftersom han är så sjjukt sööt !

Men här kommer några bilder på dagens outfit ! ;)

  ;)

Inte så bra bilder, men jag va sjukt stressad !


Men nu ska jag och ville leka lite med "drakis" hiih, hans gulliga leksak :)


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0