Outfit.

Hej !

Förlåt för jag inte har bloggat idag även att jag kom hem tidigt (15:00) men jag har övat som f*n till kemiprovet imon och spanska läxförhöret, men är fortfarande inte klar.. Det är sjukt jobbigt så jag fick ta en paus.
Men jag hoppas allt kommer gå bra imon !
Dagen för sig har varit okej, och jag har ju varit i skolan som vanligt. Och på fredag åker jag, irreh, conneh, ellen och felicia till oskarshamn och kollar på Bury your weakness som spelar på bigbang :)
Det gillas mycket !

Men nu måste jag fortsätta men inann jag sätter mig med kemin igen så kommer det lite bilder på dagens outfit och facelook.



Så...


Men nu måste jag plugga så jag iallafall kanske kan få g+ eller vg..

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0