Nyss Vaknat.

GodMorgon !

Nu har jag precsi vaknat och jag ska snart gå och fixa lite frukost och så.. jag måste ju klara mig hela dagen på den frukosten eftersom jag ska simma och så, men vi kanske äter något hos conneh :)

Och idag är de också mulet väder och grå himmel . Frågan är om de kommer komma en solig dag till innan den "riktiga" vintern ?
De är frågan och de är något vi absolut inte kan styra så vidare vi inte ställer oss utanför och gör soldansen eller regndansen men de tror jag väll att de inte är någon som gör? eller ?

Nu ska jag kolla egenom packningen till badet så de inte är något jag har glömt ! haha skulle ju vara lyckat och stå där utan bekini sen hehe ;)

Medans jag gör de kan ni ju få två negativa bilder av mig från nyss och en sjukt bra låt !

 


HiHi ! sitter med en fläta och eftersom jag har så pass kort hår så fick jag hålla i den för de skulle synas hih ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0