Mörkt tidigt.

Hej !

Jag är entligen klar med min packning till stockholm !
eller ja, jag har lagt upp allt i högar så de är bara att slänga ner allt i en väska! de känns skönt.
En jobbig sak är med vintertiden att de blir mörkt super tidigt ! klockan är bara 16:55 och de är jätte mörkt den här bilden tog jag för typ 30 minuter sedan och då va de ändå ganska ljust..



Har faktiskt kommit på att det är jätte bra att ta bilder på min balkong ! eftersom det blir naturljus ! okej jag fixar lite mörkare bakrunder och så men de tycker iallafall jag är okej eftersom man får mer typ "magi" i bilderna :)

Men nu ska jag ut och gå lite med mamma och hunden !
bloggar mer sen.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

Svar: Tack! :)

Fin blogg ni har!

2010-11-01 @ 17:14:35
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0