Mitt hår !

Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat, eller jag har plattat håret men jag ska bara ha toffs idag pallar inte direkt fixa mig så mycket de är ju bara skolan ?

Och nu har jag bestämt mig (tror jag) fägrar håret brunt imon eller övermorgon ! so exciting !
det kommer vara första gången i hela mitt liv jag har brunt hår.. (!)
 :)

Men den hårfärg som jag har just nu är ju inte dirket rolig, man kan säga att jag är en blandning mellan råtta, hulken?, kyckling... liksom jag har toner som är gröna !!!! därav hulken (Y) men det är pågrundav vårat vatten som är för rent de innerhåller typ för mkt av ngt..
och sen har jag typ skit gult hår också (även att jag använder silvershampo) därav kyckling..
och så har jag typ inte alls glänsigt hår och konstiga färger så därav råtta.. tycker det är en ganska bra beskrivning :D

Men nu måste jag sminka mig, ha det najs !



/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0