Min dag.

Hej !

Förlåt för jag inte har hunnit blogga, men jag har faktiskt hållt på med SO:n vi har ju priv i det imon, jag tycker ni borde förstå om jag och irreh inte kan blogga så välkdigt mycket nu eftersom vi går i 8:an så måste man ju ochså tänka på sitt betyg även om inte skolan ska ta över hela den fritid man har.
Idag har vi haft 2 olika prov, ett nationellt prov i svenska (det tog 80 minuter!!) även att vi går i a:an men vi ska ha de (ett gammalt asså) så vi känner igen det när vi kommer till 9:an och då har vi större chans att klara det..
Jag tyckte det va ganska svårt.. Men det är väll det de ska va..

Och så hade vi fysik gick åt helvete kan jag säga redan nu !
Vi skulle bara läsa på sammanfattningen av kapitlet sa läraren men vaf*an de kom ju frågor utöver det !
Liksom jag tycker inte man ska ljuga för sina elever inget illa mot läraren det är en av mina favoriter på våran skola men ändå jag kan bli lite irriterad ibland.

Man får ju hoppas att det går bra på provet imon eftersom det gick mindre bra idag. :)
Och imon blir det ju att kanske åka iväg med Conneh och simma ?
Hon skulle bara kolla så hon kunde.
Vi är lite oense om vi ska simma 65 eller 70 längder jag tycker 70 ;)
Men jag har ju varit med i simmklubb och tävlat och sånt och är mer van så jag kan ju förstå om conneh inte vill men vi får se hur många det blir !
Sexy summerbody here we come ! hihi.. man kan ju iallafall hoppas ;)

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så ni får ha de braaa !

 det får bli en bild på mitt öga, haha..



/Sanna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kika gärna in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Jag uppdaterar dagligen med roliga kollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-16 @ 19:39:33
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: ♥ ANNAELISABETH ♥

så fina ögonfransar :)

2010-11-20 @ 21:35:35
URL: http://annaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0