Min dag..

Hej !

Nu har jag precis kommit hem från en jobbig dag (motionerad dag).
Var och simmade med Izza istället för Conneh för hon kunde inte...
Det blev 70 längder på 55 minuter. (lite stolt)
Efter blev det att gå till donken (fan vad onördigt eftersom då va de ju ingen nytta med att jag simmade.)
Och visade Izza typ "pommesfettet" (trycker på en pommes på ett papper och så blir de värsta blött).
Sjukt äckligt, så då åt inte hon nägra pommes :D haha tyckte de va lite roligt (ehhehe).
Men nu måste jag verkligen öva på spanskan (kalla mig inte pluggis) men jag kom ju precis hem eftersom vi har varit hos min syster, och förstås så glömde jag boken hemma... suck

Men hoppas jag kan få G iaf :D


Ha det bra !


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0