Klar !

hej !

Nu har jag precis blivit klar med all packning till stockholm, hoppas bara inte jag har glömt någon super viktigt..
skulle faktiskt inte förvåna mig om jag glömmer min mobil eller kamera laddare för de blir ju lite svårt att låna av någon i familjen eftersom jag är den ända som har "experia uttag" i min mobil och den ända som har just den kameran ! men jaja vi får hoppas att de inte händer för då kan ni ju inte få några bilder och de är ju kul med bilder eller ?
Men nu precis fick jag lite anik ångerst ! (tror de heter så..)
Tänk om dom inte har internet på hotellet ! eftersom de inte är de vanliga hotellet vi brukar sova på så vet jag ju inte de ! men vi får hålla tummarna. Vilket hotell har inte internet ?

  Bild på min packning !  Alltid bra att ha med en sudoku bok när man ska åka tåg i ca 4 timmar så man har någon att göra förutom och sova ! ;)


Men nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg tills imon eftersom jag kanske inte kan blogga innan kvällen !


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0