Klar!

Hej !

Nu är jag äntligen klar med min städning började ungefär 15:00 och nu 'r klockan 19:00 !
4 timmar !!

Men golven är tagna speglarna är putsade sängen är bäddad ny fönsterlampa är upphängd handtag på min garderob är ditsatt! (Har inte hunnit sätta dit några).
Så jag har hunnit ganska mycket :)
Och det behövdes verkligen.

Men nu ska jag ner och cykla på motioncykeln i 30 minuter så jag bloggar lite senare när jag har duschat också ! ;)

  Då får ni också se vad de ska vara för bilder i mina 2 tomma ramar ! (Har dom rosa).


Ha det bra !


/Sanna

Kommentarer
Postat av: laila

NY ska jag mysa med familjen =) HA EN underbar lördag !! lägger in ett skönhetstips sen lite senare !! kram :)

2010-11-20 @ 19:33:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ha en trevlig kväll =)

2010-11-20 @ 20:10:37
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0