Kemi.

Hej !

Nu har jag kommit in från min promenad eller ja, jag har varit inne ett tag faktiskt men jag har suttit och pratat med irreh nu ett tag :)
och jag skulle egentligen göra ett videoinlägg men de känns som de inte går för jag vet inte vad jag ska prata om liksom haha ! hoppas ni förstår..
Så de får vänta tills stockholm de blir nog lite roligare för då kan jag visa upp mina köp (om de blir några men för hoppningsvis blir de det) och hotellrummet vi ska sova på och så.. så ni följer mina tre dagar i stockholm.

Och jag har fått fram att jag ska åka med tåget vid 09:30 så det blev inte de tidigaste ändå, hade ju egentligen velat de eftersom det blir lättare att kanske hinna sova lite men ändå man orkar ju inte gå upp vid 05:00 ? inte jag iallafall.. inte på lovet !

Men nog om de :)
Just nu sitter jag och övar på kemin för vi har ju prov i det på Måndag eller Tisdag nästa vecka ! herregud att jag gör de på lovet men jag måste ju tänka på mina betyg som börjar i år och på omdömmerna så gick de ju inte så bra i kemi.. hehe...

men sånt är livet måste ta tag i det lite :)

Och imon åker jag och finaste conneh till simmhallen och simmar lite (60 längder) go for it !
så det blir najs och säkert en god latte efter de som pricken över i:et :D

Och jag ville bara lägga upp en bild som jag tycker ser typ läskig ut ;s eller ja på nåot sätt inte känns som mig men vill ändå.

  Vad kan man inte göra med färg redegering ?
Bilden är tagen på min hals och näe man ser inte dom röda riv märkerna i verkligheten men aja dom kom med på bilden vilket gjorde den ännu "cepeare" :)

Men nu ska jag packa badkläder tills imon.

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0