Jadu, Damp?

Heej !

Just nu lever jag på överskottsenerig från min coca coola ! super najs, så ja är lite cepe haha de kommer ni nog se på bilderna som kommer upp.

HAHA :D:D:D

 Mums vilken trött bild.
 laser turken siktar på mig ! åh herregud vilken sjukt dålig humor jag har när jag är trött...

 randombild jo jag vet.
 som ni ser lekte jag lite med camens olika "funktioner" :D hah
 HAHAHAHHAA WAHTS UP ? bilden bjuder jag på herregud.
  najs bajs.
  sååå de va alla.

Så nu vet ni vad jag har gjort ikväll. (lekt med mina cam :D) vilket liiiv man kan ha.


Funderar egentligen på att sova nu men jag orkar inte eftersom det är den ända dagen man kan vara upp länge på ju ! eftersom skolan börjar igen på måndag ;/
Aja jag har faktiskt redan börjat längta till jullovet :D haha cepe tro mig jag vet.


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0