I did it !

Hej !

Fyf*n är inte alls nöjd med mitt hår, kommer ju stå som ett äckel imon på blomstermåla saken !
Fattar inte att jag inte gjorde det hos frisören ! ser äckligt ut !

fast nä ! är super nöjd ! ;)

  Usch !
f ö r e !

 Oj, det ser vist ut som jag har nån annan nyans i hårbotten, men det har jag inte. inte vad jag har sätt i spegeln iallafall det är nog bara blixten ;)

 Så ser det ut på min kropp eller vad man ska skriva haha ! ;)

men nu måste jag packa, så ni får ha det bra (kanske inte alls bra uppdatering imon, eftersom jag ska hem till antingen irreh eller conneh och fixa mig till bussen som går 18:00 från  högsby. Sen sover jag hos irreh myyysigt)

Ni får se dagens outfit bilder imon ;)

Ha det bra..


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0