HöstTecken..

GodMorgon !

Jag vaknade nyss och kollade ut på himmeln för att se vad de skulle bli för sorts väder idag !
Det jag såg va en grå himmel och löven på vissa träd som har börjat bli bruna/röda som jag aldrig har lagt märke till faktiskt även att dom är utanför fönstret på mitt rum !
Snacka om att hösten har kommit nu de är ju trots allt 1 November ! gud vad tiden går fort de känner som att det bara va någon vecka sedan jag började skolan efter sommarlovet herregud :)

Som sagt vädret va ju dåligt och de gör ju oftast att man inte blir lika glad innombords iallafall enligt mig..
men man får tänka på utrycket "desto roligare man har desto snabbare går tiden"  och med roligare kan man ju tänka att må bättre innombords så om jag är glad nu så går de fortare till sommaren ?
det är iallafall min strategi.



Och nu en liten bild innan jag hoppar in i den varma duschen och sen tar och vilar lite efter klockan är ju faktiskt bara 20 i 10 så känner mig fortfarande lite trött... :)



Bloggar nog lite senare efter duschen ! :)

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0