Hos Irreh ! ;)

Heeej babes !

Just nu sitter jag hos irreh, conneh är pckså här och snarrt blir det att åka och möta Ellen vid bussen :)
Felicia åkte precis hem och skulle duscha osv. Men hon kommer tillbaka så vi åker sammtdigt ;) Ikväll kommer det säkert bli suuuuper ! hoppas jag.. :D

Jga har tänk att ha vanliga typ nlåa jeans och mitt vita eller svarta ginalinne och min svarta körtarmade spetströja från cubus och sen en grå kofta från H&M !
Hoppas det blir najs, + lite smycken från lite olika ställen, vet inte vart jag har köpt dom men det kommer nog bilder från de ikväll/natt för jag har ju med min kamera :D
Den får man ju inte glömma, jag vill ju att ni ska fatta hur super kul vi kommer att ha (man kan inte ha tråkigt med dessa underbara tjejor).

Men här kommer två bilder jag tog precis med Irrehs super bra cam (mot min)



Haha, den kanske inteär så bra, men jag tycker de :D haha.
Ohc som ni ser så är jag inte så jätte fixad.. har inte börjat göra mig iordning än men ska de snart.

Önskar er alla en super bra kväll, så bloggar jag säkert mer när jag kommer hem, senare ikväll.. :)


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0