Hemma från skolan.

Hej !

Nu har jag precis kommit hem från skolan, slutade egentligen vid 13:00 och så blev det inte för mamma hämtade mig vid 14:00 så satt och väntade på henne i en timma ;(
Men nu är jag äntligen hemma.

Jag tänkte lägga mig i sängen och kolla på lite film. Mysigt.

Ikväll blir det nog att dra till Felicia, typ fillkväll at her place (eller ngt liknande;S)
och imon blir dety att hjälpa till med ville (L)
Hans mamma (min syster) ska stå i kassan på fridas (min kusins) julmarknad :)

Så ni får ha det muuucket bra !



Min sötaste ville ! ♥

Köpte julklapp till honom också igår !
Undra vad det blir ? julklappen är beställd från junkyard skit söt är den också, så den passar ju på honom som är så söt !


Men nu ska jag lägga mig och kolla på film !

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0