Gulligt.

Jag har faktiskt tänk på detta sen i eftermiddags..

att visst skulle de vara smidigt om man hade en fortälj som förljde med vart man än gick
och jaa ! det har cornelia en av mina bästa kompisar kommit på hur man har !
den är i miniatyr och jag kan inte provsitta den men kankse en barbie eller något ännu mindre...

TAKE A LOOK !

   SER NI VART MAN SKULLE HA SUTTIT ? :D
I mitten i det hålet, coolt ju..

Det började med att conneh skulle sätta upp håret i en bulle och hon försökte och försökta och till sist sa hon
- Sanna de här gåt inte (och visade håret)
och jag började as garva och ba helt random,
- conneh det ser ut som en fortölj ! HAHAHAH

Vi skrattade väldigt länge åt det här liksom vad fick jag fortölj från ? jadu mycket onödigt i mitt huvud kan jag tycka ibland..

om den hade funnits skulle den nog vara skön iallafall kanske connehs nya jobb ! konsrtuera möbler genom hårformer eller något :D CONNEH JAG BLIR STAMMKUND !

Men nu ska jag försöka sova lite kanske.. men först kolla lite bloggar och så, för nu är jag klar med alla tidsinställda inlägg..

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0