Godnatt.

Hej !

Nu ska jag lägga mig, jag har inte kunnat blogga något ikväll eller jag har bara inte orkat. När jag kom hem från kyrkan (som var super fin och super mysig) så sattjag mig med matten och spanskan igen, medans jag spelade lite sims ;)

Efter så gick jag ner och satt mig i soffan och va lite sociala med familjen och kollade på Ensam mamma söker och det va sista avsnittet ;( litesorgligt.

Imon följer jag med conneh hem efter skoplan och vi kansk sticker till gymmet senare ? ;)

Så nu måste jag packa till imon, sov sött.



Här har ni en bild från när jag va blond (vilket jag knappt saknar för de va sjukt äckligt) och en inblick på våra lektioner fick lust att rita så de blev en fiiiisk :D vilken talang man kan ha ;)


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0