Godnatt.

Hej !

Eller rättare sagt godnatt !
Nu ska jag sova så jag orkar upp imon för då blir det skola.
Febern har ju forsvunnit och det är bara lite ont i halsen (super bra).
Imon följer jag med Conneh och simmar !
Men jag simmar inte så långt + att direkt när jag kommer upp så måste jag gå och duscha och byta om så jag inte fryser, för då blir man ju sämre med förkylningen och vill ju inte bli dålig.

Men nu ska jag gå och sussa på kudden.

Ha en bra dag.

ps: kommer kanske inte bli så bra uppdatering från mig imon då, men hoppas irreh bloggar lite ?

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej, jag och mina vänner driver en blogg om skönhetsideal och tips för att må bra i sig själv, besök gärna för att få en inblick.



Ni glömmer väl inte att delta i våran tävling på bloggen, sista dagen idag! Fina vinster i potten!

2010-11-19 @ 09:46:45
URL: http://verklighetsguiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0