Första advent.

Hej !

Idag är det första advent alltså är det snart julafton istället för att tända ljus och sånt varje advent så tänkte jag ha en "nedräknarkalender" vad sägs om det ? ;)

Idag har jag varit konfermand i fagerhult faktiskt ganska okej.
Det blev ingen film (tyvärr) för det blev lite förhinder, jag har därför gjort läxor istället (spanska och matte).
Just nu siter jag och spelar sims 2 skulle kunna spela sims 3 men jag har det på denna data och då skulle jag inte kunna va inne på msn och allt..
Så det blir det gammla emn det funkar bra det med :)

Men nu måste jag börja fixa mig lite, för ikväll (kl 18:00) ska jag vara i kyrkan igen och kolla på mamma som sjunger i kyrkokören (heter de så?).
Så ni får ha en bra första advent !


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0