Förlåt

förlåt för en dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid !
ska kortfatta min helg

fredag : sanna , felicia,jag,conneh & ellen fixade sig hos mig vi åkte till oskarshamn där några band spelade dom ända jag kommer ihåg namnet på är Bury your weakness , iaf innan det åkte jag på kalas kul eller?
innan vi skulle hem så åkte vi till donken & så sanna,felicia & cornelia skulle dit 30 min innan oss men dom gick vilse så vi var där före dom
efter det åkte vi hem och ellen sov hos mig

lördag
: vaknade upp bredvid ellen vi gjorde inte så mycket snackade & dampade sen när hon åkte hem åkte jag till felicia där var cornelia redan så vi 3 hade en filmkväll. sen på kvällen hände en hemsk sak. orkar inte berätta .

söndag
: vaknade av att felicia hade ryck när hon sov så jag vaknade vi var där till ungefär 1 sen åkte vi hem jag & cornelia jag kom hem & duschade och lite saker

nu sitter jag här & har ont i fingrarna av allt skrivade
men ska bara avsluta med en sak
HELGEN VA BÄST

bloggar mer senare
och juste har inga bilder för alla glömde kameran !
men kommer en bild som nån annan tog

Bury your weakness

/ irvina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0