Flashback från sommaren 2010..

Hej!

Saknar tiderna då man vaknade av solen som sken in i rummet och när man kollade på tempraturen så stog den på 25+ grader redan klockan 10:00 på morgonen saknar de sköna badvädret man bara kunde ta cykel och hoppa i och svalka ner sig i sjön !
Själv tycker jag sommaren är den bästa årstiden av dom alla och de är nog 3 anledningar till de !

1:  Jag fyller år mitt på sommar lovet 16 Juli.

2:  Det är super varmt och man blir så brun och fin!

3:  Klädstilen ! Jag menar klänningar, korta shorts och solglasögon hur najs är inte de ? jag älskar det iallafall man slipper ju ta på sig tjocka ute kläder som man behöver på vintern..



 

Bättre himmel kan de väll knappt bli ?

 

Kommer ihåg hur jag låg på taket och solade hela dagarna med mitt blonda hår utan utväxt !

 

Kommer ihåg brunheten ! ursäkta mitt ansikte men jag kände att de inte va tillräckligt fin för att komma upp i bloggen Haha!
För mig som har liksom svårt men ändå inte svårt att bli brun så tyckte jag att de va super najs att jag iallafall blev så brun som på bilen ! fast jag har en bild på bina ben som va mycket mycket mer bruna men inte på den här datan tyvärr men den kanske ni kan få se någon annan gång.

Jaa, så nu vet ni vad jag sitter och tänker på :)

/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Caroliine

fin blogg! :D

2010-11-01 @ 19:21:00
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0