Dagen i bilder.



Ett smakprov på mitt söta ego jag har inom mig.. EGOPICTURES !





  
 


Det va dom ända bilderna med bara mig på nu kommer lite blandat :D i hope you like it..

  Connehs super fina hår !

 Super söta cornelia !

 

Middag och efterätten ! ;)

Det va nästan alla bilder jag tog idag alla bra alltså ! Jag ville inte riskera fuktskador på min älskade kamera så det blev inga bilder inne i själva simhallen men jag hoppas de är okej (:

Ni får ha en skön kväll, men jag kommer nog blogga snart igen men först måste jag kolla så att allt är nerpackat tills stockholm !


/Sanna

Kommentarer
Postat av: BLOGGTIPSARNA

Hej på dig! Vill du ha fler besökare eller nya bloggar att läsa? Då ska du kolla in vår blogg! Vi tipsar om alla sorters bloggar. Om du själv vill bli tipsad så skriver du en kommentar till oss med fakta om dig och din blogg så tipsar vi om din blogg i ett inlägg!

/ Zelda och Alexandra – bloggarnas bloggtipsare

2010-11-03 @ 00:19:31
URL: http://bloggtipsarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0