Crunchy !

Hej !

Jag kom precis ut ur duschen och sitter här och bloggar i handduk, och nu undrar ni ju säkert varför jag duschar när jag ska åka och simma om någon timme men de är för jag skulle raka benen glömde ju det går haha ;)
 Snart ska jag gå och chekka garderobens innehåll.
Det blir nog jeans och linne och kofta lite skönare sådär, hoppas det blir bra :)

    Mina beeen :D

Hann ju hinna med och äta lite frukost med och när jag öppnar skåpet med flingor så står de crunchy där ! blev såklart super glad att mamma hade kört det ! naajs kallas de !

  Smarrrigt ! ;)

Men saken är den att vi ska ju vara där tills ikväll typ 21:00 och min jacka är ju mer en vår jacka egentligen okej, den håller ju värmen så men den är ju inte direkt vinterjacka och nu när de har börjat bli minus tänkte jag att jag kunde leta lite efter en i stockholm för där har dom ju större utbud på kläder i varje affär nästan :) de gillas, har tänk att skaffa en för eller blå tänkte va lite annorlunda iår . Men vi får se vad jag hittar för jag har absolut super svårt att hitta fin vinterjacka ! de går bara inte men jag hoppas jag hittar någon + nu har jag ju faktiskt hjälp av min kära storasyster också ! kolla hjärna hennes blogg http://clarashempabyvagen.blogspot.com  <- Det är min söta syster !


Här kommer också en sjukt bra låt som ett litet slut i inlägget !




Selena Gomez & The Scene - A Year Without Rain

Jag vet att de kommer mycket musik men det är väll musik som gör dagen ?


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0