Cooligt.

Hej !

Uppdateringen idag har varit usel..
Så tänkte göra ett inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om eller vad ni är intreserade av att höra eller läsa här i bloggen ?
Så det är ju inte så lätt eftersom man vill ju att alla ska vara nöjda :)

Tänkte lägga upp ne sjukt bra låt !



Lil Wayne - A Milli

Sjukt najs låt ju ! haha, felicia inspirerade mig ;)

Men nu ska jag nog ner och kolla lite tv med familjen, har ju typ farsdagskalas  :)

Så syrran är här med hennes kille och deras barn + min låtsatsfarfar.
och btw.. tycker jag detta är lite coolt att jag har kännt min systers kille i ca 9 år nu alltså sen jag va 4 år.
Är faktiskt imponerad att dom har varit tillsammans utan direkt "problem" eller bråk :)

Men harrrrre bra och njut av låten ;)

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0