Blir brunhårig idag ?

Hej !

Nu har jag bytt om lite, har ju varit ute och de snöar som f*n typ storm ;S
Och skit mycket "blask" på vägarna !
jag har köpt en brun intensivtoning, som jag ska försöka lägga i ikväll (min syster gör nog de) så det är klart och bra till imon. Vet ifan vad jag gör om detta inte blir bra
1. det är ju blomstermåla dans saken imon, vill inte stå där som ett cepe.
2. jag har gått och kanske förstört mina vita converse (sulan kan gå sönder typ spricka) och ja, typ blivit förkyld ? kommer iallafall bli kan jag ju säga.

Men nu måste jag ta och göra spanskan och musiken, så jag kan sticka till min syster ikväll och fixa håret.

Så ha det bäst ! ;)


 Bild på toningen.. (bilden suger eftersom de va camen) men ni kommer få se bättre ikväll.. ;)


/Sanna



Kommentarer
Postat av: Elf

Sanna...Varför färgar du dej inte hos en frisör istället? :S blir bättre å INTE faaail...

2010-11-23 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0