AnsiktsMask.

Hej !

Just nu sitter jag med en ansiktsmask som jag har gjort själv (recept från www.dessies.se) .

Den luktar apa eftersom det är vinäger i, men det är faktiskt ganska skönt den är mot finnar och acne..
Och precis kollade jag på Ung&Bortskämd super bra ! som vanligt, olga isabelle åkte ut... buhu.. ;(

Imon kommer jag ha eget ansvar för att jag ska kunna gå upp själv och i övermorgon eftersom mamma ska till sthlm på kurs, kommer sakna ehnne lite ingen som väcker mig på morgonen och gör frukost :(

Men nu ska jag gå och kolla på Svenska Hollywood Fruar  Super bra det med ! ;)

Här har ni receptet på ansiktsmasken..

Mot acne och finnar
1 klyfta citron
2 msk vinäger
1 dl vatten.

Blanda ihop ingredienderna och badda sedan noga huden med detta. Fokusera på de delar där du ofta får finnar eller kvisslor. Den här ansiktsmasken innehåller rikt med c-vitamin vilket gör att du både ser piggare och fräshare ut. Dessutom arbetar den in i porerna och avlägsnar överflöd av fett som ofta leder till acne. Tvätta sedan av ansiktet med ljummet vatten.

(Snott från dessies blogg hehe )

Ha det bra snart ska jag sova så jag orkar upp imon :)


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0