Vad sägs om det ?

Hej !


Känns som det har blivit någon sorts tränd i bloggvärlden att man ska ha någon sorts blogglista om vad man ska blogga om ?

Jag kom på att jag älskar att ta ut kläder från en och samma sida och sätta ihop i en outfit och såväl ta ut snygga och söta smycken så jag har tänkt att göra det från olika sidor varje dag.. vad sägs om de ? ;)

LISTA !

Dag 1 :
www.hm.se

Dag 2 : www.cubus.se

Dag 3 :
www.ginatricot.se

Dag 4 :
www.lyko.se

Dag 5 :
www.bikbok.se

Dag 6 :
www.Nail4you.se 

Dag 7 :
www.Bubbleroom.se

Dag 8 :
www.Missbella.se

Dag 9 :
www.Nelly.com

Dag 10 :
www.honcho-sfx.com

Dag 11 :
www.cocoo.se

Dag 12 :
www.Chicy.se

Dag 13 :
www.Junkyard.se

Dag 14 :
www.chique.se

Så det var det.. nu får vi hoppas på att det blir bra och fina outfits ! ;)


H&M har jag ju redan gjort idag så imon/idag blir det www.cubus.se spännande ? känner på mig att det kommer bli super sött :)


/Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0