TAGGA JULBORD !

Hej !
Jag är ledsen att jag inte bloggade igår men blogg.se hade typ något fel vid inloggningsidan (?) tydligen inte hos irreh bara ho mig men aja nu bloggar jag iallafall ! :)

Och Cornelia borde vara sjukt stolt över mig asso ! LIIIITE på Daniel Adams-Ray och tycker faktiskt han är OK !

Men just nu taggar jag julbord med företaget haha ;) ska faktiskt bli roligt.
Så ska upp och kolla på vad jag ska ha på mig nu tror jag och sen blir det att platta håret och typ sminka mig :)


Funderar på att ha:

Grå kofta
"Julrött" linne
Svart hög spetskjol
Tunna svarta strumpbyxor
Höga svarta klackskor
+
Massa smycken :)

Låter det bra ?
Det kommer nog upp en outfit bild lite senare när jag är klar :D

Nu får ni haa det bra !






Suuuper gammla bilder som jag hittade på denna data... som jag typ tog när jag gick på film/foto lektion + här hemma! ;)


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0