Hemmabiio...

Hej.

Förlåt för jag inte har bloggat idag.. men jag har haft fullt upp med att fixa lite här hemma med vårat nya typ biosak till tvn vetifan vad de heter. eller ja, de gick ju fortatt kopppla in men de va bara att de va typ svårt att hitta delar så jag kunde spela musik från datan.. jag hade ju tappat bort den sladden :( buhu... :(


Men n uhar jag iaf fått göra en skiva. så nu funkar de :D haha....


Jag och brorsan har tänkt att kolla på film ikväll också. typ någon James bond (Y
Älskade det förut men har inte kollat på sjukt länge och han köpte många filmer igår av den typ sorten :D






/Sanna



Kommentarer
Postat av: lina

allt bra?:)

2010-12-10 @ 18:27:31
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0