Trött.

HEJ !

Nu har jag precis kommit hem..
Det har varit en lång dag för mig och jag vill helst lägga mig och sova direkt !
Men jag tänkte vara lite gullig och blogga lite innan tyvärr kommer det inte något från dagens outfit som var ganska grånglig egentligen eftersom det va från en sida med nagel tillbehör..
och då kan man kanske förstå att man vill ha mycket.. jag är ju tjej.. (Y)

men nu får ni ha det bra.. det kommer KANSKE upp bilder på kläder jag har köpt imon men jag ska ju till kalmar med min syster min mamma och min bror och julhandla och jag får åka hem tidigare med buss för det är ju irrehs och connehs dansuppvisning som man inte får missa ju ! ;)
Men nu år ni ha det så bra..

Pussar..


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0