Tidigt!

GodMorgon !

Nu har jag precis vaknat.. sjukt tidigt eller hur !
Men jag ska ju på konfermation och skulle egentligen gå upp vid 08:30 för jag behöver bara en halvtimme på mig iatt fixa mig liiite.
Men jag va tvungen att kissa så jag gick upp... Men imon blir det väll troligtvis att sova ut hoppas jag !!!
Om jag vet hur man gör.. jag har ju inte gjort det på jätte länge schemat är ju fullsatt så jag inte hinner ;(
Och imon på eftermiddagen så är det luciatåg i församlingshemmet , är inte så sugen på att gå men jag vill kolla på ville som ska vara stjärngosse... hahaha en 7 månaders liten kille med en super stor strut och en stjärna han bara vill äta upp.. hur kommer detta gå ? ;)

Gulligt.



Men nu ska jag börja fixa mig lite smått så jag slipper stressa ;)



Ha en bra lördag.


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0