Stressad.

Hej !

Det har tyvärr varit dålig uppdatering idag med, men jag har lite panik och stress som hänger över mig för jg fick reda på att både en labbraport i fysiken måste vara inlämnad på fredag (jag har inte ens börjat me den) och sen en sammanfattning i so:n som också skulle vara inlämnad på fredag men den har jag som tur var precis gjort klar.
så dagens outfit kommer lite senare från www.bikbok.se och den som skulle va igår kommer nog inte komma tyvärr.. för jag hinner verkligen inte det eftersom jag ska göra lite tidsinstälda inlägg tills imon..

eftersom jag inte ska vara i skolan imon eller torsdag.


Men nu ska jah hoppa in i duschen och försöka duscha bort stressen!


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0