Sorgligt som f*n med förväl cermonier !

Hej !

Har typ legat i tårar sjukt länge nu eller ah typ 1 timme (?)
och ni undrar säkert varför och de är för att jag har råkat ta sönder sladden till min data den bärbara så den inte får ström så vi har en hejdå cermoni nu den sista kvarten den lever ungefär tills den dor helt och bateriet är slut ! sjukt sorgligt ska jag söga !
men då kommer peder in min låtsatspappa och undrar varför jag gråter och jag sa som de va att den va sönder och han sa att vi skulle fixa en ny på direkten och då fattar inte ni hur glad jag blev för de är oförståligt !
så när han kommer in så ska vi beställa en ny och kanske en till så jag kan ladda den i bilen också, så jag slipper vara orolig att bateriet tar slut just i det spännande momentet i filmen ! jag brukar kolla mycket film när jag åker nånstans i bilen haha ;)

Så det kommer inga bilder ikväll tror jag. för dom är ju på min bärbara ;|
Men jag ska börja kolla nyårsklänning och julkläder (?) nu så de kanske kommer lite bilder på de :)


ha de bra !


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0