saknar.

Hej !

Nu har jag precis kollat på Ung&Bortskämd och dug vad bra det är !!!
Egentligen tyckte jag det va fel att ellinor åkte ut av dom tre som va i utröstningen tycker jag den blonda skulle åka ut ! har faktiskt glömt vad hon heter :S:S hjärnsläpp typ.
Men jag tror ni fattar vem jag menar de finns ju liksom bara en blond tjej där nuförtiden :)

Jag ska snart gå och sooova ! KOMMER BLI SKÖNT ! fan är så pass trött.

Luciat ikväll gick iallafall super bra ! tycker jag iallafall :G

Men nu får ni ha de bäst nu ska jag pluuugga spanska :/




Bara jag som saknar dom bruna sommarbenen ?!






/Sanna

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej hur är det?:)



jag är medlem på en sminksida där man samlar poäng genom att ex. värva andra! då man samlat tillräckligt får man ett presentkort på ex. hm hemskickat HELT GRATIS!

jag är nu jättenära på att få mitt presentkort så det skulle betyda guld om du ville bli medlem via denna länk då det ger mig poäng;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2010-12-14 @ 14:45:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0